۱۳۹۸ دی ۳, سه‌شنبه

ios اسنپ دچار اختلال شده است، شما میتوانید از نسخه ماندگار وباپلیکیشن به آدرس زیر استفاده کنید. app.snapp.ir

https://t.me/psiphoon3
 ios اسنپ دچار اختلال شده است، شما میتوانید از نسخه ماندگار وباپلیکیشن به آدرس زیر استفاده کنید. app.snapp.irوب‌اپلیکیشن اسنپ:‌ درخواست اسنپ با مرورگر موبایل یا رایانه ...
https://snapp.ir › خانه › Snapp › آموزشی
Translate this page
Sep 18, 2019 - شما می‌توانید به کمک وب‌اپ اسنپ با هر نوع تلفن هوشمند یا کامپیوتری که در ... یا موبایل خود به آدرس app.snapp.ir مراجعه و در سرویس اسنپ ثبت‌نام کنید. ... همانند نسخه موبایل می‌توانید مبدا و مقصد مورد نظرتان را روی نقشه پیدا کنید و یا ... روال استفاده از کد تخفیف در وب‌اپلیکیشن اسنپ مانند اپلیکیشن موبایل است.
راهنمای نصب اپلیکیشن برای آیفون - Snapp ios - اسنپ
https://snapp.ir › ios-tutorial

وان ایکس بت
   
 گروه همفکری و پیشبینی فوتبال
group1xbet's profile picture

گروه وان ایکس بت 1xbet


دانلود اپلیکیشن اسنپ نسخه ios همراه با راهنمای نصب برنامه بر روی گوشی‌های آیفون در چهار مرحله. ... برای دانلود اپلیکیشن روی دکمه زیر کلیک کنید، “Open” را انتخاب کرده و بعد بر روی “Install” کلیک کنید. سپس به مرحله دوم ... بر روی عنوان جدیدی که به لیست اضافه شده است کلیک کنید. ... شما آماده اید تا از اپلیکیشن استفاده کنید.
راهنمای نصب اسنپ برای iOS - وبلاگ اسنپ
https://snapp.ir › خانه › دسته‌بندی نشده › آموزشی
Translate this page
Jun 30, 2019 - نسخه وب‌اپلیکیشن اسنپ تمام امکانات نسخه موبایل را دارد و با اضافه ... در مرورگر سافاری app.snapp.ir را باز کنید. ... روال استفاده از کد تخفیف در وب‌اپلیکیشن اسنپ مانند اپلیکیشن موبایل است ... هنگامی که کاربر راننده به مبدا مورد نظر شما رسید، می‌توانید نوع پرداخت خود را از طریق گزینه پرداخت هزینه مشخص کنید ...
اسنپ | سامانه هوشمند حمل‌ونقل
https://snapp.ir
Translate this page
اسنپ سامانه هوشمند حمل‌ونقل است که امکان درخواست تاکسی را به صورت آنلاین ... با اسنپ سفری آسان و مطمئن را تجربه کنید. ... استفاده از اسنپ ... نسخه تحت وب اسنپ ... اپلیکیشن، پس از مشخص کردن مبدا و مقصد، نزدیک‌ترین اسنپ به نشانی شما می‌آید.
دانلود اپلیکیشن موبایل اسنپ - Snapp Apps - اسنپ
https://snapp.ir › download
Translate this page
اپلیکیشن اسنپ این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا چند گام از دیگران جلوتر باشید و به صورت اینترنتی، تاکسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Free Global Counter